Współdzielona skrzynka pocztowa w Office 365

Wielu potencjalnych klientów pyta o skrzynki pocztowe departamentów lub zespołów w Office 365. W jaki sposób dział, departament itp. może współdzielić skrzynkę pocztową bez konieczności dodatkowych licencji. Współdzielenie skrzynki pocztowej w Office 365 Exchange Online pozwala grupie użytkowników, przeglądać i wysyłać wiadomości e-mail ze wspólnej skrzynki pocztowej.

Wspólna skrzynka pocztowa:

  • Nie posiada login i hasło, dzięki czemu użytkownicy nie mogą zalogować się do niego bezpośrednio. Użytkownik musi
    być zalogowany do własnej skrzynki pocztowej, a następnie otworzyć udostępnioną skrzynkę pocztową przy użyciu uprawnień Wyślij jako
  • Nie wymaga dodatkowej licencji, ale dla każdego użytkownika, który uzyskuje dostęp do udostępnionych skrzynek pocztowych musi być przypisana licencja Exchange Online
  • Nie może być dostępna dla użytkowników z Exchange Online w subskrypcji Kiosk
  • Maksymalna wielkości 5 GB. Przekroczenie tego limitu wymaga licencji na Exchange Online plan 1
  • Może być używana do przechowywania wiadomości e-mail wysyłanych i odbieranych przez udostepnione skrzyneki pocztowe
  • Może być używana do przechowywania danych z migracji z folderów publicznych
  • Nie mogą być używane do archiwizacji wiadomości e-mail dla użytkowników indywidualnych

W Office 365 Exchange Online, wspólną skrzynekę pocztową można stworzyć tylko przez Remote PowerShell. Sprawdź więcej w artykule Set Up a Shared Mailbox

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s